mars 2013

Tur til Mølen

I dag våknet vi opp til strålende sol 1 påskedag og vi gledet oss til tur til Mølen i helgeroa. Jeg startet dagen med å lage sunne boller og pakket klart. Jeg synes det er så vanskelig med klær for...

Likheter

Her i hus er det mye trass fordi lillegutt ikke får vilja si. Merker han tester veldig om dagen og jeg blir helt tappa for å holde meg i sjakk. Men som jeg har sagt tidligere har vi begynt med litt...

Påskeferie <3

Da er er det endelig påskeferie her i hus! Vi skal bare kose oss og nyte tida :) Ha en flott påske!!

Hjemmelaget påskepynt <3

På torsdag var det 'påske cafe' i barnehagen og Teodor Emil hadde laget påskepynt i barnehagen. Jeg synes det er så koselig med hjemmelaga påskepynt. Så i dag har jeg og lillegutt malet egg...

Interiør planer

I dag kom min kjære svigerinne og jentene hennes på lunsj hit. Teodor holdt jeg hjemme i dag også selv om formen er bedre. Vi kosa oss med lunsj, så lekte barna sammen mens vi snakket INTERIØR selv...

S Y K gutt..

Rett før helga begynte Teodor med litt forkjølelse. Og løpet av helgen har han blitt verre. Vi har sliti mye med tung pust og det ene og det andre hos lillegutt, så vi synes det er vanskelig når h...

6 år <3

I dag 25 mars har jeg og kjæresten vært sammen 6 år! Helt utrolig fort tiden har gått. I helgen hadde vi en overnatting på Farris Bad med massasje, 3 retters middag, bading i forskjellige vann av k...

Påske-egg bare til meg <3

Som dere vet har jeg begynt å jobbe på kremmerhuset og stortrives!! I dag gikk sjefen i påskeferie og lot påske-egg fylt med snop være igjen til oss. Hvor herlig er ikke det da, fantastisk flott s...

Litt nytt ute

Tidligere i dag var jeg å handlet litt til inngangspartiet vårt. Jeg har vært litt usikker på hva jeg har ville ha, så nå prøver jeg meg frem.. så får blomstene komme senere. Herlig å gå helg i møt...

Mamma&Teodor Emil-tid <3

På tirsdag reiste min samboer på kurs på fjellet med jobben og kommer hjem igjen i ettermiddag. Derfor tenkte jeg at jeg og lillegutt måtte passe på å kose oss litt ekstra. Da jeg hentet lillegut...

Falt for fristelsen..

I dag falt jeg for fristelsen..Og det smakte himmelsk!! Jordbær, vanilje kesam og kokesjokolade 70% kakao. Kan ikke klage når det faktisk er sunt!! Nam - jeg koser meg :)

Påsketitt hjemme hos oss <3

Jeg har så vidt begynt å sette på plass litt til påske. Synes jo pynten må nytes når det ikke varer så lenge. Jeg har tenkt å bruke neste uke på å lage litt sammen med lillegutt. Jeg er ikke så ve...

Forandre på barnerommet..

Jeg har lenge snakket om å forandre på rommet til Teodor Emil. Tankene har surret lenge og jeg har kommet frem til noe jeg kunne tenkt meg på rommet til lillegutt! Teodor blir 3 år i september, me...

Motivasjon på bunn..

I helgen har motivasjonen vært på bunn. Som jeg sa tidligere har vi vært på overnatting i helga og da blir kosthold og trening prioritert sist! I tillegg veide og målte jeg meg, så jeg ble litt sku...

Stolt mamma&pappa!

Som dere vet har vi sliti litt med legginga til lillegutt, men har jeg vært bestemt på å si ordentlig ifra til lillegutt. Så de tre siste dagene har Teodor Emil lagt seg med engang og sovi helt run...

Helg!

I dag startet jeg dagen med klesvask, henge opp og brette klær, støvsuge og rydde leiligheten så nå er vi klare for helg!! Teodor sover søtt og her koser vi oss med idol og snop :)I morgen er det j...

Mestrings følelse!!

Nå ligger jeg rett ut på sofaen med en herlig mestrings følelse etter en lang dag på jobb! Jeg har hatt min første stenging alene i dag, noe som jeg har gruet meg til i lang tid. Klokken ett begyn...

Trass i hus!

I går hadde Teodor Emil fridagen fra barnehagen og dagen begynte med morgenkos med frokosten foran peisen, kos! Så reiste vi til bugården badehall, vi hadde kjøpt armringer og Teodor var helt i hun...

Frokost lei

I dag våknet jeg opp med utrolig mye energi og rydda og satt over en vask, men matlysten min var ikke der.. Mat må man jo ha, så noe måtte jeg jo spise men kan ikke si det var det verste.I dag blir...

Lauvesetra

I dag har jeg hatt fri, så det var bare å levere lillegutt i barnehagen før det var å ordne seg til gåtur til lauvesetra som er et turområde i nærområdet hos oss. Jeg reiste sammen med ei venninne ...

Inngangsparti

Nå som våren er på vei har jeg lyst å lage et koselig inngangsparti hvor man har lyst å komme inn, hvor det er koselig og friskt! Men jeg er helt blank så trenger ideer.. Vi har et stort område med...

Livet er herlig!

I dag begynte dagen med å våkne opp til en fantastisk nydelig vær og kunne få sove lenge.. Så har jeg og lillegutt kosa oss ute med ei venninne av meg og sønnen hennes. Guttene har storkosa seg! De...

Herlig med Helg!

Da var det fredag og helgen blir innviet med roser på stuebordet, det er herlig! <3 I dag har jeg hatt fri og har brukt dagen med å bare kose meg! Jeg og min kjære venninne har vært rundt å kik...

Har du tips til ferie?

Vi har snakket om å reise til syden bare oss tre. Vi vil til et sted der det er varmt, all inclusive og noe underholdende for lillegutt på 2.5 år. Jeg forhørte meg litt på jobben og det ser ut til ...

Fantastisk Tante!

I dag måtte jeg jobbe på fridagen til lillegutt, men heldigvis ikke hele dagen. Så i dag skulle lillegutt være sammen med min kjære venninne og ikke minst fantastisk "tante" og fadder!! T...

Nye skatter <3

Det var 50% på halve butikken på kid i dag, så da gikk turen innom egentlig bare for å kikke. Så kom jeg over et teppe jeg lenge har drømt om og en nydelig løper ble og med hjem <3Så for en stun...

Dagens middag

I dag har jeg bare brukt dagen med å slappe, så kom kreativiten min frem og jeg fikk gjort litt jeg har lengtet etter. Så ble det middag alene siden jeg har kveldsvakt, så da er det bare å sette på...

Forandring på barnerommet

Denne gyngehesten er dåpsgave fra tanter, onkler og kusiner. Den er såå koslig! Denne jakka elsker jeg bare!! Dette er en gammel jakke fra min kjære når han var liten, synes det er koslig å la...

Vår-tegn <3

I dag våknet vi til et fantastisk vær!! Vi startet dagen med å vaske, støvsuge, tørke støv og sortere klær.. Et ekte vårtegn når snøen smelter og en klesvask henger ute i sola. Vi ordnet oss reis...

Rolig lørdag!

I dag sov vi alle tre til kl ni og det var så deilig. Da var vi utvilt! Endelig en lørdag med bare kos sammen.. Vi spiste god frokost, så reiste vi å bada i badehallen i nærområdet. Teodor var så ...

Valgets kval ..

Jeg satt meg selv et mål for 1 mnd tid siden og begynte å trene 3 ganger i uka, spiste sunt, lite og ofte. Så begynte det å bli vanskelig, jeg sleit med inspirasjon i matveien og motivasjon til å t...
Tinashjerterom

26, Larvik

Jeg blogger om min store lidenskap for interiør, hverdag, mammarollen og kampen mot kiloene. I september 2010 ble vi foreldre til verdens nydeligste gutt, Teodor Emil. Koselig om du vil legge igjen et spor fra deg Følg meg gjerne på instagram: tinashjerterom